Z przyjemnością informujemy, że aplikacja mobilna Banku została wzbogacona o nową funkcjonalność natychmiastowych przelewów BLIK na telefon.
Dzięki nowej funkcjonalności zyskujesz:
Szybkość - Przelew na telefon BLIK jest dostępny 24/7, a pieniądze docierają do odbiorcy błyskawicznie, niezależnie od banku, w którym ma konto.
Wygoda - Możesz rozliczyć się ze znajomymi za wspólną kolację, zrzucić na prezent lub oddać pożyczone wcześniej pieniądze. Każda z tych rzeczy zajmie Ci dosłownie chwilę.
Jak aktywować nową funkcjonalność?
Aby korzystać z nowej funkcjonalności należy:
Po wykonaniu w/w kroków i powrocie na start w aplikacji mobilnej, pojawi się nowa ikonka (przycisk) - "Przelew na telefon".
Wykonując przelew na telefon odbiorcy, musisz podać nr telefonu odbiorcy skojarzony z jego kontem BLIK. Jerzeli skorzystasz z listy kontaktów posiadanych na urządzeniu mobilnym, numery telefonów powiązane z usługa BLIK będa posiadały logo BLIK.