Już teraz możesz zmienić sposób autoryzacji oraz uzyskać dostęp do konta w Banku przy użyciu darmowej aplikacji "BS Międzyrzec mobileNet". Jak to zrobić? Postępuj zgodnie z instrukcją krok po kroku opisaną poniżej.
w celu weryfikacji Twojej tożsamości i akceptacji aktywacji
W razie konieczności obejrzyj film instruktażowy dostepny tutaj »
Po zakończeniu procedury parowania, urządzenie mobilne jest gotowe do użycia. W panelu użytkownika systemu eBankNet, w zakładce "Mój profil"/"Aplikacja mobilna" zapisana zostaje informacja o sparowanym urządzeniu mobilnym. W tym miejscu, w dowolnym czasie można dokonać rozparowania urządzenia (np. w przypadku jego sprzedaży, zagubienia, kradzieży, itp.). Usunięcie urządzenia powoduje jego rozparowanie oraz przywrócenie autoryzacji przy użyciu kodów SMS. W przypadku usunięcia urządzenia, można je (lub inne urządzenie) ponownie sparować.
Instrukcja stosowania aplikacji mobilnej do autoryzacji, została opisana w zakładce "Dokonywanie autoryzacji przy użyciu aplikacji mobilnej".
Funcjonalności aplikacji mobilnej:
Prawidłowo sparowane urządzenie mobilne umożliwia autoryzowanie wszystkich operacji i czynności dokonywanych w systemie eBankNet (np. II etapu logowania, wykonywania transakcji płatniczych, definiowania przelewów, itp.).
W przypadku zainicjowania w systemie eBankNet dowolnej operacji wymagającej autoryzacji, automatycznie wyświetli się komunikat o treści: Pozostań na tej stronie i potwierdź operację w aplikacji mobilnej (10:00). Na dokonanie autoryzacji, użytkownik ma 10 minut.
W tym samym czasie (w zależności od indywidualnych ustawień urządzenia) powinno być słyszalne powiadomienie dźwiękowe (sygnał np. jak przy otrzymaniu SMS) oraz powiadomienie wizualne o oczekującej autoryzacji (przykład poniżej):
Dotknięcie palcem powiadomienia, spowoduje otwarcie aplikacji (w przypadku braku komunikatu, należy otworzyć aplikację z miejsca, w którym została umiejscowiona ikonka na pulpicie telefonu (ikonka przestawia logo Banku Spółdzielczego w Międzyrzecu Podlaskim). Po uruchomieniu aplikacji, należy się zalogować przy użyciu kodu PIN lub odcisku palca. Logowanie przy użyciu odcisku wymaga uprzedniego wyboru "Zaloguj się przy pomocy odcisku palca". Logowanie przy użyciu kodu PIN wymaga jego wprowadzenia i potwierdzenia przyciskiem "Dalej".
Logowanie przy użyciu odcisku palca, wymaga przyłożenia palca do czujnika po wyświetleniu się komunikatu jak poniżej. W przypadku niepowodzenia (np. na skutek zanieczyszczenia palca), można powrócić do logowania kodem PIN, klikając "anuluj" jak na poniższym obrazku.
Po zalogowaniu wyświetlą się szczegóły operacji (w zależności od jej rodzaju). W przypadku niezgodności, należy odrzucić autoryzację wciskając czerwony przycisk "Odrzuć". W przypadku zgodności i akceptacji operacji, w celu jej autoryzacji (potwierdzenia) należy wcisnąć zielony przycisk "Potwierdź".
W przypadku pomyślnej autoryzacji, na ekranie urządzenia wyświetli się komunikat o treści "Operacja została zautoryzowana pomyślnie", a w systemie eBankNet nastąpi automatyczne przekierowanie do strony potwierdzenia wykonania operacji. Dostęp do ostatnio wykonanych autoryzacji, umożliwia przeglądanie ich szczegółów.