Użytkownicy bankowości internetowej eBankNet dzięki udostepnionej bezpłatnej usłudze mojeID mogą bez wychodzenia z domu założyć (zarejestrować) profil zaufany (dalej "PZ") oraz logować się do PZ przy użyciu środków dostępu (loginu i hasła) używanych przy logowaniu do konta w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim.
Poza w/w możliwością rejestracji i obsługi profilu zaufanego, mojeID pozwoli Ci m.in.:
Więcej informacji na temat funkcjonalności usługi mojeID znajdziesz powyżej w zakładce "mojeID".
Rejestracja profilu zaufanego jest prosta i nie powinna zająć więcej niż kilka minut. Jednakże, prosimy zwrócić szczególną uwagę na kompletność danych określonych w kroku 7, gdyż ich brak lub niepoprawność uniemożliwi zakończenia rejestracji z powodzeniem (w takim przypadku prosimy o kontakt z Bankiem - wykaz placówek dostępny jest tutaj »).
Krok 1
Krok 2
Kliknij na wskazany poniżej czerwoną strzałką kwadrat z opisem "Bank lub inny dostawca tożsamości".
Krok 3
Kliknij na wskazany poniżej czerwoną strzałką logotyp "Banki spółdzielcze/ Grupa BPS".
Krok 4
Wybierz lub znajdź Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim. W przypadku skorzystania z:
Krok 5
Po dokonaniu wyboru Banku należy kliknąć na oznaczony poniżej czerwoną strzałką niebieski przycisk "Zarejestruj się".
Krok 6
Po sfinalizowaniu kroku 5 zostaniesz przekierowany na stronę logowania do bankowości internetowej eBankNet. Użyj środków dostępu (tj. loginu i hasła) stosowanych przy logowaniu do konta.
Krok 7
Po zalogowaniu o którym mowa w kroku 6 wyświetli się komunikat jak na poniższym rysunku. W tym miejscu uważnie sprawdź kompletność i poprawność danych wskazanych poniżej czerwonymi strzałkami. W przypadku braku niektórych zanych lub braku ich poprawności skontaktuj się z placówką Banku.
Jeżeli brakującym elementem jest jedynie adres e-mail, możesz go uzupełnić logując się odrębnie do bankowości internetowej eBankNet a nastepnie wybierająć kafelek "Mój profil" a dalej pasek o nazwie "Adres e-mail". Klikając tamże na przycisk "Edytuj" możesz wprowadzić lub zmienić adres e-mail, przy czym aktualizacja zmiany będzie skuteczna po upływie min. 30 minut i jedynie w godzinach otwarcia placówek Banku. W razie problemów skontaktuj się z Bankiem.
W przypadku zgodności danych, akceptacja zgód i regulaminu wymaga autoryzacji - w zalezności od stosowanej przez użytkownika metody - kodem SMS lub przy użyciu aplikacji mobilnej.
Po akceptacji zgód i regulaminu, przez chwilę będzie wyświetlana strona z informacją "Zgoda została zaakceptowana. Nie opuszczaj strony, zostaniesz automatycznie przekierowany" - prosimy cierpliwie czekać, w ciągu kilku sekund nastapi przekierowanie do strony o kórej mowa w Kroku 8.
Krok 8
W ostatnim kroku zostaniesz przekierowany na stronę Profilu zaufanego, na której trzeba ustalić i wprowadzić unikatowy identyfikator użytkownika (np. jkowalski2021), zahaczyć pole kwadratu przy klauzuli w brzmieniu "Zapoznałem się z przepisami dotyczącymi profilu zaufanego i podpisu zaufanego" a finalnie klikając na przycisk "Zarejestruj się".
W przypadku napotkaniu innych niż wyżej wymienione problemy napotkane w trakcie próby rejestracji, prosimy o kontakt z Bankiem w godzinach otwarcia placówek.
Jeśli założyłeś już profil zaufany (w sposób tradycyjny lub przez Bank) możesz wygodnie logować się do Profilu zaufanego przy użyciu środków dostepu (loginu i hasła) stosowanych w logowaniu się do konta.
Krok 1
Krok 2
Kliknij na wskazany poniżej czerwoną strzałką logotyp "Banki spółdzielcze/ Grupa BPS".
Krok 4
Wybierz lub znajdź Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim. W przypadku skorzystania z:
Po dokonaniu wyboru Banku należy kliknąć na przycisk "Zaloguj się".
Krok 5
Po sfinalizowaniu kroku 4 zostaniesz przekierowany na stronę logowania do bankowości internetowej eBankNet. Użyj środków dostępu (tj. loginu i hasła) stosowanych przy logowaniu do konta.
Krok 6
Po zalogowaniu o którym mowa w kroku 6 wyświetli się komunikat jak na poniższym rysunku. W tym miejscu sprawdź kompletność i poprawność danych wskazanych poniżej czerwonymi strzałkami. W przypadku braku niektórych zanych lub braku ich poprawności skontaktuj się z placówką Banku.
Jeżeli brakującym elementem jest jedynie adres e-mail, możesz go uzupełnić logując się odrębnie do bankowości internetowej eBankNet a nastepnie wybierająć kafelek "Mój profil" a dalej pasek o nazwie "Adres e-mail". Klikając tamże na przycisk "Edytuj" możesz wprowadzić lub zmienić adres e-mail, przy czym aktualizacja zmiany będzie skuteczna po upływie min. 30 minut i jedynie w godzinach otwarcia placówek Banku. W razie problemów skontaktuj się z Bankiem.
W przypadku zgodności danych, akceptacja zgód i regulaminu wymaga autoryzacji - w zalezności od stosowanej przez użytkownika metody - kodem SMS lub przy użyciu aplikacji mobilnej.
Po akceptacji zgód i regulaminu, przez chwilę będzie wyświetlana strona z informacją "Zgoda została zaakceptowana. Nie opuszczaj strony, zostaniesz automatycznie przekierowany" - prosimy cierpliwie czekać, w ciągu kilku sekund nastapi przekierowanie do strony o kórej mowa w Kroku 7.
Krok 7
Po sfinalizowaniu kroku 6 zostaniesz przekierowany do Twojego Profilu zaufanego.
W przypadku logowania do PZ z innych adresów rządowych niż wskazany w kroku 1, należy postępować analogicznie jak w wyżej opisanej procedurze.
Usługa mojeID umożliwia zdalne potwierdzanie tożsamości za pomocą danych z bankowości internetowej. W kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi banku, szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość.
Dzięki mojeID nie trzeba udawać się np. do urzędu, ubezpieczyciela, dostawcy energii, placówki medycznej czy firmy telekomunikacyjnej, by sfinalizować umowę lub podpisać dokumenty.
mojeID to rozwiązanie, które bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
Możliwości oferowane przez mojeID:
Więcej informacji na stronie: https://www.mojeid.pl