Informujemy, że Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim wprowadził rozwiązania pomocowe dla Klientów Banku, z których mogą korzystać zarówno Klienci indywidualni (osoby fizyczne posiadające w Banku kredyt gotówkowy lub mieszkaniowy) jak również Klienci instytucjonalni (rolnicy, przedsiębiorcy i wspólnoty mieszkaniowe), których sytuacja finansowa istotnie pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa.
Rozwiązania przewidują:
- dla Klientów indywidualnych:
- możliwość odroczenia raty kapitałowej (rekomendowane) lub kapitałowo-odsetkowej maksymalnie o 6 miesięcy (prolongata)
- wydłużenie okresu kredytowania o długość okresu prolongaty.
- dla Klientów instytucjonalnych:
- możliwość odroczenia raty kapitałowej maksymalnie o 3 miesiące (prolongata)
- wydłużenie okresu kredytowania o długość okresu prolongaty.
Warunkiem zastosowania rozwiązań pomocowych powyższym trybie jest:
- odroczenie nie dotyczy rat zapadłych (tj. wymaganych do spłaty zgodnie z pierwotnym harmonogramem spłat).
- złożenie wniosku wg wzoru określonego tutaj»
- dostarczenie do Banku (wykaz placówek dostępny jest tutaj») drogą tradycyjną lub w szczególności elektroniczną na adres placówki Banku obsługującej Klienta,
- klasyfikacja kredytobiorcy w kategorii nie gorszej niż "pod obserwacją",
- pozytywna decyzja Banku, o której Klient zostanie powiadomiony telefonicznie,
- zawarcie aneksu z Bankiem przez wszystkich Kredytobiorców oraz tzw. dostawców zabezpieczenia (np. poręczycieli, dłużników rzeczowych, itp.).
Z tytułu rozpatrzenia wniosku oraz zawarcia stosownego aneksu Bank nie pobiera żadnych opłat lub prowizji.
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub elektroniczny z placówką Banku (nr telefonów oraz adresy e-mail poszczególnych placówek znajdują się tutaj»).