W związku ze zgłaszanymi problemami, pojawiającymi się na etapie logowania do bankowości internetowej przy pomocy telefonu (smartfonu), poniżej prezentujemy rozwiązanie problemu:
Jeżeli na etapie logowania, w momencie wysłania SMS autoryzacyjnego, pojawia się komunikat o treści "Akcja nie powiodła się" (patrz obrazek poniżej),
należy ustawić widok przeglądarki internetowej na "Wersję na komputer", według instrukcji przedstawionej dalej krok po kroku.
Krok 1 - Otwórz w przeglądarce stronę logowania do bankowości internetowej:
Krok 2 - Otwórz menu przeglądarki (klikając na widoczne na obrazku powyżej 3 kropki ułożone w pionie w prawym górnym rogu). Menu rozwinie się jak na obrazku poniżej:
Krok 3 - zaznacz kwadrat przy pozycji "Wersja na komputer":
Krok 4 - w przeglądarce wyświetli się okno logowania w wersji na komputer, w której można się zalogować. Po zalogowaniu można odhaczyć widok "Wersji na komputer", postępując analogicznie jak w krokach 2 i 3.
Jednocześnie informujemy, że: