W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, od 20 lipca 2023 r. nastąpi zmiana sposobu parowania aplikacji mobilej w systemie eBankNet.
Na czym polega zasadnicza zmiana?
Do tej pory, klient aktywujący aplikację w eBankNet, po autoryzacji otrzymywał automatycznie 13-cyfrowy kod parujący.
Według nowych zasad, klient będzie wysyłał prośbę o aktywację aplikacji w eBankNet, a po autoryzacji tej prośby otrzyma powiadomienie o treści: "Wysłano prośbę o aktywację aplikacji mobilnej. Czekaj na telefon pracownika banku w bieżącym lub najbliższym dniu roboczym."
Jeżeli prośba będzie wysyłana:
- w dniu roboczym Banku - pracownik Banku w celu weryfikacji Twojej tożsamości i akceptacji aktywacji skontaktuje się z Tobą w bieżącym lub najbliższym dniu roboczym,
- w dniu wolnym od pracy Banku (np. sobota, niedziela) - pracownik Banku w ww. celu skontaktuje się z Tobą w najbliższym dniu roboczym (zazwyczaj w poniedziałek).
Po pozytywnej weryfikacji telefonicznej, natychmiast otrzymasz 13-cyfrowy kod parujący. Od tego momentu w ciągu 60 minut należy dokończyć parowanie (z uwagi na ważność kodu parującego).
Jak sparować urządzenie z aplikacją od ręki?
Zachęcamy do parowania aplikacji w placówkach Banku, gdzie otrzymasz wsparcie pracownika i natychmiastowe sfinalizowanie parowania, bez oczekiwania na telefon.