Szanowni Państwo,
W trosce o najwyższy poziom Waszego bezpieczeństwa, po 24 stycznia br. planujemy wzmocnić poziom zaawansowania metod szyfrowania stosowanych przy dostępie do bankowości elektronicznej za pośrednictwem przeglądarek internetowych.
Skutkiem zmian będzie brak możliwości dostępu do bankowości elektronicznej na urządzeniach (np. komputerach) posiadających "przestarzałe" (a co za tym idzie niebezpieczne) oprogramowanie, tj. posiadających systemy operacyjne lub przeglądarki internetowe dla kórych producent zaprzestał wsparcia technicznego (tzw. supportu).
Które systemy operacyjne (np. Windows) i przeglądarki (np. Chrome, Firefox) nie posiadają wsparcia technicznego?
Aby to sprawdzić, należy wejść na stronę internetową producenta (np. Microsoft dla systemu Windows) odnaleść zakładkę "Pomoc techniczna" (support), gdzie producent informuje o terminach kończącego się wsparcia danych wersji oprogramowania.
W przypadku przeglądarek internetowych (np. Chrome, Firefox, Microsoft Edge) sprawa jest prostsza. Wystarczy, że posiadasz wspierany technicznie system operacyjny i na bieżąco aktualizujesz zmiany w oprogramowaniu dostarczane przez producenta danej przeglądarki.
Co zrobić, gdy Twoje urządzenie nie spełnia wyżej opisanych wymogów?
Mamy nadzieję, że powyższe zmiany nie utrudnią Państwu korzystania z bankowości elektronicznej naszego Banku. Jeśli jednak spowodują konieczność podjęcia dodatkwych działań, prosimy o wyrozumiałość i mieć na uwadze, że bezpieczeństwo powinno być zawsze stawiane na pierwszym miejscu.