Szanowni Państwo,
Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Placówkach naszego Banku do niezbędnego minimum.
Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.
W zastępstwie osobistych wizyt w Oddziale, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami:
Ponadto rekomendujemy:
Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.
Ponadto informujemy, że Bank wprowadza do odwołania:
Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.
Zarząd Banku Spółdzielczego w Międzyrzecu Podlaskim
Informujemy, że Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim wprowadził rozwiązania pomocowe dla Klientów Banku, z których mogą korzystać zarówno Klienci indywidualni (osoby fizyczne posiadające w Banku kredyt gotówkowy lub mieszkaniowy) jak również Klienci instytucjonalni (rolnicy, przedsiębiorcy i wspólnoty mieszkaniowe), których sytuacja finansowa istotnie pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa.
Rozwiązania przewidują (do dnia 31.03.2021 r.):
Warunkiem zastosowania rozwiązań pomocowych powyższym trybie jest:
W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub elektroniczny z placówką Banku (nr telefonów oraz adresy e-mail poszczególnych placówek znajdują się tutaj»).
Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.
Jak działają oszuści?
Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.
Pamiętaj, że:
Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym nasz Bank
Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:
ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski
tel. (83) 371-42-58 (numery wewnętrzne):
tel. bankowość elektroniczna: (83) 371-55-79
e-mail:
ePUAP: bsmiedzyrzec
Godziny otwarcia (Placówka przy ul. Warszawskiej 22)
pon-pią - 7:30-16:00
Placówka jest otwarta również w jedną wybraną sobotę każdego miesiąca w godz. 7:30-13:00 (dowiedz się więcej »)
Punkt Kasowy nr 1
ul. Wyszyńskiego 7, 21-560 Międzyrzec Podlaski
tel. (83) 371-73-68
godziny otwarcia: pon - 8:10-15:50, wto-pią - 7:10-14:50
Punkt Kasowy nr 2
ul. Partyzantów 59D, 21-560 Międzyrzec Podlaski
tel. (83) 371-75-83
godziny otwarcia: pon-pią - 7:30-15:15
Plac Bankowy 2, 21-570 Drelów
tel. (83) 372-00-05, 372-00-04
godziny otwarcia: 7:30-15:00
ul. Ks. Rudnickiego 3, 21-311 Komarówka Podlaska
tel. (83) 353-50-16, 353-56-29
godziny otwarcia: 7:30-15:00
ul. Lubelska 6, 21-302 Kąkolewnica
tel. (83) 372-27-73
godziny otwarcia: 7:30-15:00
ul. Janowska 27, 21-543 Konstantynów
tel. (83) 341-50-15
godziny otwarcia: 7:30-15:00