• Płatności mobilne Google Pay

    Płatności mobilne Google Pay

    Płać telefonem jak kartą!

    Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem z systemem Android w wersji 5.0 lub wyższej wyposażonym w moduł NFC. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

    Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc - sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych czy podczas zakupów online. W sklepach można wygodnie zapłacić telefonem wszędzie tam, gdzie są akceptowane płatności zbliżeniowe - tak samo jak kartą.

    Dodanie karty płatniczej do Google Pay jest proste!

    Pobierz aplikację Google Pay

    Zobacz również płatności Apple Pay (dla urządzeń z systemem IOS) »

    Przydatne informacje

    Bezpieczeństwo

    Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Korzystając z Google Pay, sprzedawca widzi numer konta wirtualnego przypisany do Twojej karty, której dane pozostają bezpieczne. Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia - gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

    Co warto wiedzieć?

    Czym jest Google Pay?

    Google Pay łączy wszystkie możliwości płacenia przez Google. Jeśli chociaż raz wpiszesz dane karty, możesz:

    • Płacić telefonem w sklepach stacjonarnych (zobacz obsługiwane kraje i urządzenia).
    • Kupować produkty w aplikacjach i na stronach internetowych (zobacz obsługiwane kraje).
    • Kupować usługi i produkty Google.
    • Przesyłać pieniądze rodzinie i znajomym (tylko w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii).

    Jeśli płacisz za pomocą Google Pay w swoich ulubionych sklepach, możesz też korzystać z kart podarunkowych, kart lojalnościowych, biletów i kuponów.


    Co jeśli zgubiłem telefon lub ktoś mi go ukradł?

    Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie.

    Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay.

    Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany.


    Czy korzystanie z Google Pay jest bezpieczne?

    Tak, dane Twojej karty są szyfrowane i przechowywane na bezpiecznych serwerach. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie.


    Kiedy dane mojej karty zostaną powiązane z kontem Google?

    Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy:

    • kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play),
    • dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome.

    Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com

    Uwaga! Z dniem 14 września 2019 r., zmianie ulega Regulamin Google Pay w BPS. Treść zmienionego regulaminu dostępna jest tutaj »

    ul. Warszawska 22, 21-560 Międzyrzec Podlaski

    tel. (83) 371-42-58 (numery wewnętrzne):

    • konta osobiste: 123 (sala obsługi), 124 (I piętro)
    • rachunki bieżące: 119
    • kredyty: 120 (sala obsługi), 113 (I piętro)
    • księgowość: 117
    • sekretariat: 111
    • obsługa kasowa: 118
    • straż bankowa: 112

    tel. bankowość elektroniczna: (83) 371-55-79

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    ePUAP: bsmiedzyrzec

    Godziny otwarcia (Placówka przy ul. Warszawskiej 22)

    pon-pią - 7:30-16:00
    Placówka jest otwarta również w jedną wybraną sobotę każdego miesiąca w godz. 7:30-13:00 (dowiedz się więcej »)

    Punkt Kasowy nr 1
    ul. Wyszyńskiego 7, 21-560 Międzyrzec Podlaski
    tel. (83) 371-73-68
    godziny otwarcia: pon - 8:10-15:50, wto-pią - 7:10-14:50

    Punkt Kasowy nr 2
    ul. Partyzantów 59D, 21-560 Międzyrzec Podlaski
    tel. (83) 371-75-83
    godziny otwarcia: pon-pią - 7:30-15:15

    Oddział Drelów

    Plac Bankowy 2, 21-570 Drelów
    tel. (83) 372-00-05, 372-00-04
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny otwarcia: 7:30-15:00

    Oddział Komarówka Podlaska

    ul. Ks. Rudnickiego 3, 21-311 Komarówka Podlaska
    tel. (83) 353-50-16, 353-56-29
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny otwarcia: 7:30-15:00

    Oddział Kąkolewnica

    ul. Lubelska 6, 21-302 Kąkolewnica
    tel. (83) 372-27-73
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny otwarcia: 7:30-15:00

    Oddział Konstantynów

    ul. Janowska 27, 21-543 Konstantynów
    tel. (83) 341-50-15
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    godziny otwarcia: 7:30-15:00

    Znajdziesz nas też tutaj